Game Development με Unity – Από τη Θεωρία στην Πράξη

Unity

Πληροφορίες

Τοποθεσία: Ανδρούτσου 21, Θεσσαλονίκη

Διάρκεια: 50 ώρες (10 Εβδομάδες), Οκτώβριος 2025

Συμμετοχή: 350€

Συμμετέχοντες: 15

Γλώσσα Διδασκαλίας: Ελληνικά

Υπεύθυνοι Προγράμματος: Θωμάς Βαρελάς, Σταμάτης Τσελέπης, Δημοσθένης Γκεμιτζόγλου

Κριτήρια Επιλογής

Αξιολόγηση Ενδιαφέροντος (70%) –Κίνητρο ένταξης στον κλάδο της τεχνολογίας

Καταλληλότητα (30%) – Δυνατότητα ευθυγράμμισης με τις απαιτήσεις και τις προδιαγραφές του προγράμματος

Προσδοκίες

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:

Χειρίζονται αποτελεσματικά το περιβάλλον ανάπτυξης της Unity

Δημιουργούν scripts σε C# για βασική και προχωρημένη λειτουργικότητα

Σχεδιάζουν και να υλοποιούν διαδραστικές εμπειρίες για υπολογιστές και κινητά

Εισάγουν 2D/3D assets, να χρησιμοποιούν το ProBuilder (3D modeling & props) και να εργάζονται με φωτισμό, υλικά και εφέ

Χρησιμοποιούν εργαλεία όπως το Git για διαχείριση κώδικα και να εξάγουν το παιχνίδι τους σε πλατφόρμες όπως το itch.io, Playstore ή App Store

Παρουσιάζουν και υποστηρίζουν με σαφήνεια το έργο τους σε κοινό

Διαδικασία Αίτησης

Αξιολόγηση Αίτησης

Ατομικές & Ομαδικές Συνεντεύξεις

Τελική Αξιολόγηση Αίτησης

Περιγραφή Προγράμματος

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα εκμάθησης Unity έχει σχεδιαστεί για ενήλικες και φοιτητές όλων των επιπέδων που επιθυμούν να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στην ανάπτυξη διαδραστικών εφαρμογών και παιχνιδιών. Σε διάρκεια 10 εβδομάδων και 50 ωρών, οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες ώστε να δημιουργήσουν πλήρως λειτουργικά παιχνίδια για PC και κινητές συσκευές.

Το πρόγραμμα διδάσκεται δια ζώσης και περιλαμβάνει hands-on εργαστήρια, ασκήσεις ανάπτυξης mini-projects και ένα τελικό ομαδικό ή ατομικό έργο. Η δομή του μαθήματος εξελίσσεται σταδιακά από βασικές έννοιες έως πιο προχωρημένα συστήματα και επαγγελματική ροή εργασίας.

Στόχοι

Μέσα από το πρόγραμμα, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να:

Αποκτήσουν εμπειρία στη χρήση της Unity για την ανάπτυξη 2D και 3D παιχνιδιών.

Εξοικειωθούν με τις αρχές του Object-Oriented Programming σε περιβάλλον C#.

Κατανοήσουν τον κύκλο ζωής μιας εφαρμογής και τις μεθόδους σχεδιασμού και βελτιστοποίησης παιχνιδιών.

Δημιουργήσουν και να παρουσιάσουν το δικό τους τελικό project, εφαρμόζοντας όσα έχουν μάθει.

Κριτήρια Συμμετοχής

Πάθος για το gaming

Ζωντανές ιδέες, φτιαγμένες από εσένα

Συμμετοχή με φυσική παρουσία

Δομή Προγράμματος

Unity Editor overview

Scenes, GameObjects, Components

Prefabs & nesting

C# scripting basics in Unity (variables, methods, update loops)

Input systems (keyboard, mouse)

Application Lifecycle

Classes & Objects

Unity API

Rigidbody, Colliders, Triggers

Input handling

Unity Events & Script Communication

Canvas system, buttons, sliders, text

Managing multiple scenes

Intro to particle systems

Audio Management

Basic animations with Animator

Screen resolutions and UI scaling

Touch input & gyroscope basics

Building for Android/iOS

Debugging

Managing game performance

Git basics for Unity (setup, ignore, push/pull)

Importing assets, textures, sprites

Lighting and materials

1 session on Pro Builder

Basic lighting and post-processing

Saving data (PlayerPrefs, JSON)

Coroutines & time-based logic

Polish: effects, transitions, feedback

Start final project

Studio roles and positions

Publisher approach

Publishing the game on platforms (itch.io, Steam, Playstore, AppStore)

Από τη θεωρία στην πράξη — οι συμμετέχοντες παρουσιάζουν τα δικά τους έργα.

Δήλωσε το Εδνιαφέρον σου Τώρα!

Συμπλήρωσε τη φόρμα:

0 + 2 = ?