Rigidbody, Colliders, Triggers
Input handling
Unity Events & Script Communication
Πληροφορίες
Τοποθεσία: Ανδρούτσου 21, Θεσσαλονίκη
Διάρκεια: 50 ώρες (10 Εβδομάδες), Οκτώβριος 2025
Συμμετοχή: 350€
Συμμετέχοντες: 15
Γλώσσα Διδασκαλίας: Ελληνικά
Υπεύθυνοι Προγράμματος: Θωμάς Βαρελάς, Σταμάτης Τσελέπης, Δημοσθένης Γκεμιτζόγλου
Κριτήρια Επιλογής
Αξιολόγηση Ενδιαφέροντος (70%) –Κίνητρο ένταξης στον κλάδο της τεχνολογίας
Καταλληλότητα (30%) – Δυνατότητα ευθυγράμμισης με τις απαιτήσεις και τις προδιαγραφές του προγράμματος
Προσδοκίες
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να:
Χειρίζονται αποτελεσματικά το περιβάλλον ανάπτυξης της Unity
Δημιουργούν scripts σε C# για βασική και προχωρημένη λειτουργικότητα
Σχεδιάζουν και να υλοποιούν διαδραστικές εμπειρίες για υπολογιστές και κινητά
Εισάγουν 2D/3D assets, να χρησιμοποιούν το ProBuilder (3D modeling & props) και να εργάζονται με φωτισμό, υλικά και εφέ
Χρησιμοποιούν εργαλεία όπως το Git για διαχείριση κώδικα και να εξάγουν το παιχνίδι τους σε πλατφόρμες όπως το itch.io, Playstore ή App Store
Παρουσιάζουν και υποστηρίζουν με σαφήνεια το έργο τους σε κοινό
Διαδικασία Αίτησης
Αξιολόγηση Αίτησης
Ατομικές & Ομαδικές Συνεντεύξεις
Τελική Αξιολόγηση Αίτησης
Περιγραφή Προγράμματος
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα εκμάθησης Unity έχει σχεδιαστεί για ενήλικες και φοιτητές όλων των επιπέδων που επιθυμούν να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στην ανάπτυξη διαδραστικών εφαρμογών και παιχνιδιών. Σε διάρκεια 10 εβδομάδων και 50 ωρών, οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες ώστε να δημιουργήσουν πλήρως λειτουργικά παιχνίδια για PC και κινητές συσκευές.
Το πρόγραμμα διδάσκεται δια ζώσης και περιλαμβάνει hands-on εργαστήρια, ασκήσεις ανάπτυξης mini-projects και ένα τελικό ομαδικό ή ατομικό έργο. Η δομή του μαθήματος εξελίσσεται σταδιακά από βασικές έννοιες έως πιο προχωρημένα συστήματα και επαγγελματική ροή εργασίας.
Στόχοι
Μέσα από το πρόγραμμα, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να:
Αποκτήσουν εμπειρία στη χρήση της Unity για την ανάπτυξη 2D και 3D παιχνιδιών.
Εξοικειωθούν με τις αρχές του Object-Oriented Programming σε περιβάλλον C#.
Κατανοήσουν τον κύκλο ζωής μιας εφαρμογής και τις μεθόδους σχεδιασμού και βελτιστοποίησης παιχνιδιών.
Δημιουργήσουν και να παρουσιάσουν το δικό τους τελικό project, εφαρμόζοντας όσα έχουν μάθει.
Κριτήρια Συμμετοχής
Πάθος για το gaming
Ζωντανές ιδέες, φτιαγμένες από εσένα
Συμμετοχή με φυσική παρουσία
Δομή Προγράμματος
Δήλωσε το Εδνιαφέρον σου Τώρα!